شرکت بتن آماده نور

سه شنبه, 17 خرداد 1401, 1 سال پیش
  • سیمان
  • بتن
  • نجف آباد
  • محصولات بتنی

این شرکت با تلاش مدیران علی رغم زمان کوتاهی که از راه اندازی کارخانه بتن آماده نور متعلق به شرکت توسعه و عمران نور نجف‌آباد می‌گذرد، جایگاه خود را از نظر کیفی و کمی در بین متخصصان صنعت ساختمان و همشهریان عزیز باز نموده و موفقیت شرکت در زمینه عمران شهری و اشتغال‌زا را در بر داشته است.

گزارش عملکرد

در سال گذشته که رکود اقتصادی مخصوصا در حوزه ساخت و ساز بسیار مشهود و نگران کننده بود ، این شرکت توانست با پشتکار و همت مدیریت و پرسنل خود حدود 28 درصد از کل فروش بتن در منطقه را به خود اختصاص دهد. قیمت مواد اولیه همچون سیمان که تاثیرگذارترین ماده در قیمت تمام شده می باشد در سال گذشته       حدود 20 درصد افزایش داشت و حقوق و دستمزد پرسنل مطابق قانون 25درصد اضافه گردید . که با توجه به رکود ساخت و ساز میزان فروش به مقدار 95هزارتن منطقی به نظر می باشد .

همچنین جهت توسعه کارخانه با پیگیری های مستمر مدیرعامل در مزایده فروش زمینی به مساحت        7800 متر مربع در جوار کارخانه شرکت نمود که در این مزایده برنده گردید که تسطیح و زیرسازی زمینی انجام گردید . همچنین پروانه تاسیس با پیگیری مستمر به شماره 1331094/8603 مورخ 09/02/1399 از سازمان صنعت و معدن و تجارت استان اخذ گردید که در این پروانه محصولات بتنی غیر مسلح از بتن معمولی و محصولات بتنی مسلح پیش ساخته مجوز لازم اخذ گردید .

نظرات(0)