پارکینگ طبقاتی میرداماد

شنبه, 11 تیر 1401, 1 سال پیش
  • مرکز شهر
  • بازار
  • میرداماد
  • پارکینگ
  • پارکینگ طبقاتی
  • نجف آباد

عمران و آبادانی شهر نجف آباد از مهمترین اهداف شکل‌گیری شرکت توسعه و عمران نور نجف آباد میباشد. در راه تحقق این هدف و پیرو درخواستهای متعدد مسئولین محترم شهرداری مبنی بر انجام و بهره برداری از پروژه میرداماد، شرکت پس از جلسات متعدد با مسئولین امر، اقدام به ساخت این پروژه بزرگ در سطح شهر نجف آباد نمود. اجرای این پروژه توسط متخصصین و دلسوزان شرکت بار دیگر این موضوع را به اثبات رساند که در صورت وجود حمایت مسئولان، اجرای پروژه‌های بزرگ امری بعید و دور از دسترس نخواهد بود.

در مورد پروژه میرداماد یادآوری دو نکته حائز اهمیت میباشد:

  1. سرعت انجام عملیات: با اطمینان میتوان به این مطلب اشاره نمود که سرعت انجام و تکمیل پروژه میرداماد در سطح شهرستان و همچنین استان جزئ موارد نمونه بوده به طوری که به کررات مورد تشویق مسئولان بلند مرتبه استانی و شهرستان قرار گرفته است.

عوامل متعددی را میتوان به عنوان عوامل موثر در مورد انجام با سرعت کار عنوان نمود که مهمترین آنها دلسوزی مدیریت و کارشناسان بومی شرکت، افزایش شیفت کاری در شب و همچنین پشتیبانی همه جانبه کارگاه توسط کارخانه بتن نور میباشد که در صورت عدم وجود این عوامل دستیابی به این موفقیت امکان پذیر نبود.

  1. سختی عملیات اجرایی: وجود پروژه در مرکز شهر و در مجاورت شلوغ‌ترین مکان شهر (بازار‌) و همچنین مجاورت با ساختمانهای مهم مانند مسجد ارشاد که به ثبت سازمان میراث فرهنگی نیز رسیده و مسجد قبا و همچنین ساختمانهای مرتفع مانند مرکز تجاری پردیس و آریا و ساختمان حسینه اعظم اجرای عملیات در پروژه را به مراتب سخت تر مینماید.

قرارداد شرکت نور برای اجرای این پروژه به صورت مشارکت با شهرداری میباشد.

نظرات(0)